• Art

    Skeleton

    Late for nge post. Just wanna share my unfinished artwork.
    Mau ngelanjutin ke wacom malez banget gegara tugas kuliah numpuk.
    Ini pun masih banyak tugas yg ketunda gara” gueny yg males ngerjain tugas, maunya pake sistem kebut” an, kebut ngerjain kebut ngapalin. But my breath for art won’t stop so here’s I draw my skull.
  • Art,  Comic

    Tetanggaku suka ngebor

    This is just a short comic.
    ‘Botak’ is a boy who lives in a small town & small house. 
    Someday there’s something happen in his life.
    Let’s check it out
    ‘Tetanggaku suka ngebor’ In English means ” my neighbor loves to dance ” we all know it’s very annoying and noisy. It can disturb your sleeping time or rest time. Sometimes it can make you bad mood or if you think it’s something funny you can laugh their act.

  • Art,  Threadless

    Music bring me to the space

    I got inspiration from my daily activities : listen to the music. Every single music, different dreams or imagination. I always dream when I listen musics.
    It’s not like that I know my design being declined by threadless then I stop to try the challenge, I’ll try harder, study n work harder more than before coz when you have a passion about it, go for it! coz u deserved for better. *cheer up for my self >.<

  • Art

    New Header New Face

    Hai teman” 😀
    Just wanna share my artwork ~ 
    Yak mumpung hari senin, kepengen mupeng wajah baru buat header blog ku.
    Hitung” juga wajah baru untuk menyambut bulan puasa *asek 
    New header
    *yang serius pengen dibikinin, liad aja contact aku ya ^^
    VS

    Old header
    Which one do u like ?
    Jujur aku ganti header gara” bosen aja ngliat headerku yang lama ini (baru aja 2 bulan kupake >.<) dan semakin mantap lah hatiku ingin menggantinya gara" pas kemarin" mak ku lewat di sampingku (gue lagi buka blogku) dia bilang," apaan tuh ? gambar siapa tuh kayak nenek nenek ?," 
    JLEB!! Seperti biasa.. komentar dari mak sendiri tu ngenak banget di hati. TT__TT
    ” Itu Ani maa itu Ani!!!!!,” jawabku dengan sewot.
    ” Oh.. kirain siapa,” balas mamaku.
    Belum lagi sama komentar kakakkku pas kutanya apa pendapatnya sama headerku yang lama.
    ” Hahahahaha hidungmu begahh banget!!,” Dia ngakak terus langsung kabur. *takut dikeplak ama aku kali.
    *begah = lebar
    Duhh duhhh duuu… makan ati dah ama mereka tapi aku happy” aja lah karena dengan komentar mereka, aku jadi lebih semangat untuk memperbaiki blogku untuk lebih ‘enak’ dipandang.
    oya btw Alhamdulillah hari ini UAS nya lancaar banget ^w^ 
    Makasih ya ama teman” yang udah mendoakan :-*

    Barakallah alias God bless you 😀
    hihi
    Sekian dari aku.
    Ada yang punya opini ?
    Share ur story ^^ I’ll be really glad to read yours <3
    Thankyou for reading ^^
    xoxo